اخبار سوریه/

سرنوشت مبهم سرکرده یک گروه تروریستی/ ورود ارتش سوریه به برخی مناطق حومه حلب

سرنوشت مبهم سرکرده یک گروه تروریستی/ ورود ارتش سوریه به برخی مناطق حومه حلب

اخبار ضد و نقیض درباره سرنوشت سرکرده یک گروه مسلح مشهور حلب، ورود ارتش سوریه برخی مناطق حومه حلب و تکذیب ادعای رسانه های صهیونیستی درباره بشار اسد از مهمترین اخبار سوریه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری مهر، پایگاه الوطن گزارش داد: اخبار ضد و نقیضی درباره کشته شدن عبدالقادر صالح سرکرده گروه مسلح موسوم به لواء التوحید در حلب وجود دارد.

یک منبع مسئول گفت: صالح ملقب به حجی مارع در عملیات ارتش سوریه کشته شده است، اما برخی منابع دیگر اعلام کردند که وی کشته نشده است، بلکه جراحات شدیدی برداشته است و در یکی از بیمارستانهای ترکیه بستری شده است.

از سوی دیگر برخی منابع اعلام کردند: وی به روستای مارع در شمال شرق حلب بازگشته تا دوره نقاهت را بگذراند و قادر به شرکت در نبرد با ارتش سوریه نیست.

در این حال منابع لبنانی اعلام کردند: تیم خبری خبرنگاران روسی در نزدیک بلندی های جولان اشغالی از سوی گروههای مسلح هدف حمله قرار گرفته است.

خبر دیگر اینکه نیروهای ارتش سوریه وارد مناطق معاره الارتیق و کفر حمره در حومه حلب شمالی شدند.

از سوی دیگر یک مسئول سوری ادعای کانال دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی درباره حمله به کاروان بشار اسد رئیس جمهوری را تکذیب کرد.

این مسئول سوری که نامش را فاش نکرد گفت: این اقدامات اسرائیلی ها در راستای جنگ روانی برای مخفی نگه داشتن شکست های آنها در محور قنیطره و بالا بردن روحیه گروههای مسلح در سوریه به سبب شکست آنها در القصیر قرار دارد.

این مسئول سوری بیان کرد: رئیس جمهوری سوریه در صحت و سلامت کامل به سر می برد و این خبر شبکه اسرائیلی به دلیل درماندگی آنها از روبرو شدن با واقعیتهای دردناک پخش شده است، بشار اسد در دمشق است و وی  و خانواده اش خوب هستند.

 

کد خبر 2072348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha